Terug

Lancering voorverkoop

April ’22: Met een simpele website, waarop we onze plannen presenteerden, hebben we interesse in de markt gepolst voor ons concept. Mensen die hun contact gegevens achter lieten, hebben we gebeld en gevraagd naar hun motivatie om een thuisbatterij te willen.

Mei ’22: Na de validatie van interesse zijn we ook offertes gaan opstellen die getekend konden worden als onderdeel van een voorverkoop-actie. In startups leer je dat interesse pas echt is als mensen ook geld overmaken. Eind mei hebben de eerste mensen ingetekend op de voorverkoop die we hadden aangekondigd.

Gerelateerde berichten

Sessy logo

Elektrische auto en een thuisaccu

In een tijd waarin duurzaamheid en energieonafhankelijkheid steeds belangrijker worden, biedt het gebruik van een elektrische auto en de thuisbatterij een innovatieve oplossing. Deze technologie maakt het niet alleen mogelijk om zelf elektriciteit op te […]

Sessy
Bekijk bericht
Sessy logo

Verdien geld aan een negatieve stroomprijs met de Sessy thuisbatterij

De energiemarkt verandert voortdurend en er zijn altijd nieuwe ontwikkelingen die invloed kunnen hebben op de prijzen van elektriciteit. Een interessant fenomeen dat steeds vaker voorkomt, is de negatieve stroomprijs. Dit betekent dat elektriciteit op […]

Sessy
Bekijk bericht
Sessy logo

De milieu-impact van een thuisbatterij

De discussie over de milieu-impact van thuisbatterijen in de energietransitie is complex. Voor- en tegenstanders werpen over en weer meningen en feiten op om hun punt te maken. Met dit artikel willen we onze visie […]

Bekijk bericht