Terug

Lancering voorverkoop

April ’22: Met een simpele website, waarop we onze plannen presenteerden, hebben we interesse in de markt gepolst voor ons concept. Mensen die hun contact gegevens achter lieten, hebben we gebeld en gevraagd naar hun motivatie om een thuisbatterij te willen.

Mei ’22: Na de validatie van interesse zijn we ook offertes gaan opstellen die getekend konden worden als onderdeel van een voorverkoop-actie. In startups leer je dat interesse pas echt is als mensen ook geld overmaken. Eind mei hebben de eerste mensen ingetekend op de voorverkoop die we hadden aangekondigd.

Gerelateerde berichten

Visual Sessy installatie
Sessy logo

Onze reactie op milieu centraal

Wij vinden de claims die Milieu Centraal maakt over het inzetten van een thuisbatterij niet op alle punten juist en niet goed onderbouwd. Hieronder willen we het geschetste beeld nuanceren. Milieu Centraal: “… de aanschafkosten […]

Sessy
Bekijk bericht
Foto gebruikersdag
Sessy logo

Sessy gebruikersdag – Vrijdag 9 juni

Wat een geweldige opkomst hadden we tijdens onze gebruikersdag op vrijdag 9 juni! We willen graag alle aanwezigen bedanken voor hun enthousiasme en betrokkenheid. Het was een inspirerende en informatieve dag, waarin we waardevolle kennis […]

Sessy
Bekijk bericht
Dynamische modus
Sessy logo

Hoe werkt de Dynamische modus?

Eerder schreven we een artikel over hoe Sessy zich terug verdient. In dit artikel geven we je meer inzicht in hoe de dynamisch modus van Sessy werkt. Je zou denken, simpel, volle bak laden als […]

Sessy
Bekijk bericht