We staan voor je klaar

Heb je een vraag waar je via de Veelgestelde vragen niet uitkomt? Jacinto en Joël nemen de telefoon graag op en helpen klanten en installateurs. Max is er voor onze installatiepartners.

📞 085 0608499
📩 info@sessy.nl
Wanraaij 4
6673 DN Andelst

Stel je vraag

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sessy is bekend van

Veelgestelde vragen

Mijn Sessy thuisbatterij is niet verbonden, hoe los ik dit op?

Als je Sessy niet verbonden is, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het is mogelijk dat de dongels niet meer correct zijn aangesloten. Controleer daarom of de dongels goed vastzitten in hun aansluiting en of ze van stroom worden voorzien. Een groen lampje op de dongel geeft aan dat alles in orde… volledig bericht

Mijn Sessy thuis accu is offline, wat moet ik doen?

Wanneer je Sessy thuisbatterij offline is, kijk dan naar de handleiding van Sessy.

Is het erg als mijn Sessy thuisbatterij op 0% staat?

Het is niet direct een probleem als je Sessy thuisbatterij voor langere tijd op 0% staat. Het BMS (Battery Management System) houdt alle celspanningen nauwlettend in de gaten en zorgt ervoor dat de Sessy niet in een diepe ontlading terechtkomt. Als het systeem te lage celspanningen detecteert, zal d… volledig bericht

Werkt een Sessy met mijn energieleverancier?

Sessy is onafhankelijk van uw energieleverancier en werkt met elk abonnement (vast/flexibel/dynamisch) van elke leverancier.

Werkt Sessy met mijn huidige omvormer?

We hebben de Sessy zo ontworpen dat deze ook gekoppeld kan worden aan bestaande installaties. Of je nu een string-omvormer, optimizers van SolarEdge, micro-omvormers van Enphase of een andere partij hebt, dat maakt niet uit. Sessy ondersteunt 1-fase en 3-fase omvormers. Wij geloven in een open ecosy… volledig bericht

App voor meer informatie!