07 juni 2025
-
1 min leestijd
Terug

Podcast BNR

De salderingsregeling verdwijnt, teruglevertarieven kelderen… hoe ga je als thuisbatterijfabrikant om met een steeds wisselende markt? Over deze onderwerpen, maar vooral over hoe Sessy is ontstaan, ging onze eigen Roeland Nagel in gesprek met John van Schagen en Patrick Van der Pijl tijdens de uitzending van BNR Nieuwsradio Baanbrekende Businessmodelen.

Het beluisteren waard: Waarom de thuisbatterij nu wél interessant wordt | BNR Nieuwsradio

Profielfoto van Sessy_marketing

Sessy_marketing

Hoofd Marketing & Sales

Arlette is verantwoordelijk voor sales en marketing van de Sessy thuisbatterij.

Gerelateerde berichten

Sessy logo

Eneco en Sessy starten proef met aansturing thuisbatterij

09 juli 2024

Steeds meer mensen kiezen voor een thuisbatterij om de eigen zonne-energie overdag op te slaan en ’s avonds te gebruiken. Naast de voordelen in het energieverbruik in huis, bieden thuisbatterijen ook kansen om het stroomnet […]

Nieuws
Bekijk bericht
Sessy logo

Sessy in barbie-roze

01 april 2025

INTRODUCING: De thuisbatterij in modekleuren 2025! 🔋 Vergeet zwart of wit. Vanaf vandaag is je thuisbatterij een stijlstatement.💖 Barbie Pink. Waarom zou je duurzaamheid niet combineren met fashion? Match ‘m met je bank, nagellak of […]

Nieuws
Bekijk bericht
Sessy logo

Beurs Eigen Huis

31 maart 2025

Afgelopen weekend stond Sessy op de Beurs Eigen Huis. Naast een mooie stand op de beursvloer, schoof onze collega Twan Vooijs aan bij het Zorgeloos Wonen Theater van Feenstra, voor een inspirerend rondetafelgesprek over: “De […]

Nieuws
Bekijk bericht