02 februari 2024
-
1 min leestijd
Terug

Een golf van media-aandacht

Onze thuisbatterijen en de recente investering van 2 miljoen euro door SmartHub Incubator Industry hebben overal de aandacht getrokken. Van televisiekanalen zoals RTL-Z en Omroep Gelderland tot radiostations zoals BNR, we waren letterlijk overal te zien en te horen. Ook in tal van kranten en op verschillende websites is ons verhaal gedeeld. Lees meer

Profielfoto van Sessy_marketing

Sessy_marketing

Hoofd Marketing & Sales

Arlette is verantwoordelijk voor sales en marketing van de Sessy thuisbatterij.

Gerelateerde berichten

Sessy logo

Less is more als het gaat om thuisbatterijen

Consumenten worden ten onrechte verleid om veel batterijen aan te schaffen. Het tegendeel is waar, less is more als het gaat om thuisbatterijen, als je het ons vraagt.

3 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht
Sessy logo

Hoe werkt de Nul-op-de-meter modus van Sessy?

Net zoals we eerder hebben besproken hoe de Sessy dynamische modus werkt, duiken we nu in de werking van de Nul-op-de-meter modus. Deze modus is perfect voor huishoudens met zonnepanelen die hun eigen opgewekte energie […]

3 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht
Sessy logo

Persbericht – Nieuw verdienmodel verkort terugverdientijd thuisbatterij

07 maart 2024

Producent Charged van Nederlandse Sessy gaat samenwerking aan met Frank Energie Andelst, 7 maart 2024 – Consumenten met een dynamisch energiecontract bij Frank Energie hebben een extra mogelijkheid gekregen om geld te verdienen met hun […]

Nieuws
Bekijk bericht