02 februari 2024
-
1 min leestijd
Terug

Een golf van media-aandacht

Onze thuisbatterijen en de recente investering van 2 miljoen euro door SmartHub Incubator Industry hebben overal de aandacht getrokken. Van televisiekanalen zoals RTL-Z en Omroep Gelderland tot radiostations zoals BNR, we waren letterlijk overal te zien en te horen. Ook in tal van kranten en op verschillende websites is ons verhaal gedeeld. Lees meer

Profielfoto van Sessy_marketing

Sessy_marketing

Hoofd Marketing & Sales

Arlette is verantwoordelijk voor sales en marketing van de Sessy thuisbatterij.

Gerelateerde berichten

Sessy logo

Hoe gebruik ik mijn Sessy thuisbatterij?

Met Sessy heb je altijd de flexibiliteit om van modus te wisselen. Een modus is een specifieke gebruikers-instelling, waarmee je bepaalt hoe jouw batterij omgaat met het opladen en ontladen van energie. Mocht je een andere […]

3 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht
dubbele energiebelasting uitgelegd aan de hand van iconen
Sessy logo

Dubbele energiebelasting bij thuisbatterijen – wat is het en hoe ga je ermee om? 

Door je batterij slim in te stellen kun je de impact van dubbele energiebelasting minimaliseren. Richt je batterijstrategie in op eigen verbruik tijdens dure uren (bijvoorbeeld met de Eco-modus van Sessy) en voorkom onnodige teruglevering. Zo haal je het maximale uit je thuisbatterij zonder extra fiscale lasten. 

4 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht
Dynamische modus
Sessy logo

Hoe werkt de Dynamische modus?

Eerder schreven we een artikel over hoe Sessy zich terug verdient. In dit artikel geven we je meer inzicht in hoe de dynamisch modus van Sessy werkt. Je zou denken, simpel, volle bak laden als […]

3 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht