02 februari 2024
-
1 min leestijd
Terug

Een golf van media-aandacht

Onze thuisbatterijen en de recente investering van 2 miljoen euro door SmartHub Incubator Industry hebben overal de aandacht getrokken. Van televisiekanalen zoals RTL-Z en Omroep Gelderland tot radiostations zoals BNR, we waren letterlijk overal te zien en te horen. Ook in tal van kranten en op verschillende websites is ons verhaal gedeeld. Lees meer

Profielfoto van Sessy_marketing

Sessy_marketing

Hoofd Marketing & Sales

Arlette is verantwoordelijk voor sales en marketing van de Sessy thuisbatterij.

Gerelateerde berichten

Sessy logo

Met Eneco samen werken aan een stabieler energienet

15 november 2024

Gisteren waren Twan en Arlette namens Sessy op bezoek bij Eneco om daar de medewerkers meer te vertellen over onze innovatieve thuisbatterij en de gezamenlijke proef GridEase.

Nieuws
Bekijk bericht
Sessy logo

Hoe gebruik ik mijn Sessy thuisbatterij?

Met Sessy heb je altijd de flexibiliteit om van modus te wisselen. Een modus is een specifieke gebruikers-instelling, waarmee je bepaalt hoe jouw batterij omgaat met het opladen en ontladen van energie. Mocht je een andere […]

3 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht
Afbeelding euro munt
Sessy logo

Terugverdientijd van een thuisbatterij

De terugverdientijd van een thuisaccu is onzeker en van veel factoren afhankelijk.  Een thuisbatterij is een flinke investering, dus het is logisch dat je wilt weten wat hiervan de precieze terugverdientijd is. Hier is echter […]

8 min leestijd
Achtergrond
Bekijk bericht